Morgon

Efter en orolig och ganska sömnlös natt gav jag till slut upp vid 6-snåret. Gick upp och satte mig på verandan med en kopp kaffe och satt helt tyst för mig själv. Jag älskar att sitta vid den här tiden på morgonen och bara titta ut över området där jag bor. Inte många har vaknat än, förutom de obligatoriska extremt hurtiga mammorna med barnvagnen.

Idag hade jag tänkt gå en runda i stan med min kära vän Robin för att söka jobb. Lämna in CV'n på affärer, Kaféer , klädaffärer och hotell. Jag letar inte efter det jobbet jag ska ha resten utav livet direkt. Utan behöver bara pengar till min och Robin backpackingresa vi planerat att göra i februari. Till Sydkorea och Taiwan. Vi kommer vara iväg i en månad. Vi tvistar dock om vad vi vill göra för sorts resa. Han vill bara vara i storstäder och gå runt där. Jag vill resa runt och göra en upplevelse resa. Med det menar jag att jag vill dyka, klättra, hoppa bungyjump osv. Men det är ju ett ganska bra tag kvar så vi får väl bestämma oss till dess.









Boyce Avenue - Change your mind


There you are with your perfect way
You’ve got that little shine in your eyes
To hear one word would make my day
But there’s no room for me in your life

If I could change your mind
How would you want me
Would you say you need me
Cause I need you now


Kommentarer
Postat av: Linda Q

God morgon! Hoppas du får en trevlig måndag =)

2009-08-17 @ 11:15:07
URL: http://lindaq.se
Postat av: Celina

tack vad kul att du tycker det:D hoppas du blir en återkommande läsare:) sånt tycker jag är roligt!

2009-08-17 @ 12:28:02
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0