Suck..

Jag har suttit och läst en himla massa bloggar nu och väldigt många klagar på en och samma sak.
"Fjortisar"
För mig är iallafall en fjortis en person som inte riktigt har hittat sig själv men vill samtidigt bli vuxen så snabbt som möjligt. Klädstil och liknande går jag inte in på.
Jag ser alla ha sina "Hissa och Dissa" listor där de klagar på dessa fjortisar.  Det roligaste av allt tycker jag är att dessa människor som klagar och hatar Fjortisar O så mycket. Ser ofta ut som jag skulle beskriva en fjortis. Dessa personer är  antagligen fortfarande osäkra, vet inte riktigt vem dom är men för att känna sig lite mer mogen så klagar man på dessa fjortisar.

Jag tycker såhär. Går du faktiskt runt och tänker/säger "titta på de där fjortisarna" osv. Eller skriver om hur omogna och äckliga de är i din blogg. Ja tyvärr, men då är du en fjortis enligt mig. Antingen det eller en överlägsen snorunge som jag tycker är ännu värre.

Jag försöker inte leka överlägsen här utan säger bara vad jag tycker. Ifall du tycker något annat så kommentera gärna det.
Poängen är bara att man kanske kan dra ner på fördomarna och skitsnacket. Nån kanske tar illa upp.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0