Vad är det för datum?

Många har nu börjat i skolan igen, börjat på ett nytt gymnasium, högskola osv.
Jag tog studenten i juni, och jag har aldrig varit gladare än på den dagen.
Men nu känner jag ändå en slags tomhet, vill tillbaka ändå. Skolan trivdes jag i, jag gillade mina klasskamrater och det gick ganska bra för mig i skolan.
Att jag inte har något jobb än gör såklart saken mycket värre. Hade jag haft ett jobb hade tiden gått mycket snabbare och de bästa av allt. Jag hade haft pengar!! 
Hittade ett gammalt praktikbedömnings betyg ifrån första praktiken i 3:an. Det låter såhär:
"Wictor har med ett stort intresse för att lära sig nya saker, varit otroligt ambitiös och lyhörd för både oss och våra gäster."
Och sen MVG i alla olika kategorier av praktiken. Att jag inte har ett jobb är fan helt otroligt :O

Idag blir det träning på högsta nivå och kanske en runda i stan. Får se. Innan jag var sjuk kunde jag springa en mil på 39 minuter och 12 sekunder. Efter min två veckors sjukdom, så springer jag det på 50 min. Totalt värdelöst :(
Målet är alltså att komma tillbaka till den nivån igen!!
Good luck Wictor!



Hittade en bild när jag spelade Amerikansk fotboll för hundra år sedan. Jag är den stående med guld hjälm.
Haha jag var fan läskig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0