091007

Självklart så har jag precis som alla 12-åriga tjejer blivit överförtjust av twilight böckerna.
Men jag resonerar självklart lite annorlunda angående favoritkaraktär och så vidare.
Jacob är självklart bäst. Han får saker att hända och är inte så tråkigt passivt aggressiv som Edward.
Och dessutom, tjejen som spelar Rosalie är på tok för ful :( Kunde de inte tagit en naturligt blond tjej istället.

Bara för att påpeka också, Robert Pattinson? Jag undrar varför folk tycker han är snygg. Det enda som är bra med han är att han spelar en attraktiv roll. Han ser dock ut som en pundare utan dusch hemma.

Jaja, ska inte klaga alltför mycket.

Så Go team Jacob (även om slaget redan är förlorat)

Ful och tråkigFul Och tråkig.





Cool och roligDen Bella skulle ha valt enligt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0