Benhinneinflammation

Benhinneinflammation. Första gången jag hörde det trodde jag att de skämtade. Man kan väl inte vara inflamerad I(i) benet?! Men jo surru, det kunde man visst det. Och självklart så ska det drabba mig.
Att springa/jogga är en sak som jag älskar. Man får tid för sig själv och man kan tänka på annat medans man flåsar och springer sin mil (eller hur långt nu folk brukar springa). Men efter att ha sprungit sönder mina ben totalt förra sommaren så kan jag nu inte ens springa en halv mil på asfalt utan att det känns som att jag ska ramla ihop i en benhög...
Ganska så trisst med andra ord. Och jag önskar ingen person benhinneinflammation, inte ens Ferhat, då vet ni hur mycket jag hatar det!

leg pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0