Osanningar och bara rent skitsnack.

Är väl inte direkt någon allvetare i viktig kunskap. Men några grejer tänkte jag bara klargöra.
1. Bakismetoder.
Alla dessa bakismetoder så som fet mat, ingen mat alls, bakispiller osv. Allt är rent bullshit. Du blir av med bakfyllan först när alkoholgifterna har gått ut ur blodet. Så sluta spendera pengar på Bakispillret och liknande som lovar resultat.

2. Marijuana är helt säkert.. Njaa inte riktigt va! 
Den här lilla frasen som mina kära vänner pundarna vill använda "gud skapade marijuanabladen , människan skapade alkoholen, vem litar du på". Visst är det så att bladen är gjorda av moder natur(eller Gud..) från början. Men ja har svårt att tänka mig att det var menat att vi skulle bränna sönder bladen, torka dom och röka dom... 
Väldig många personer som sitter på psyket idag , sitter där för att de feltände på just hasch, marijuana och liknanade "ofarliga" droger. Så skippa rökat är ni snälla.
Kom ihåg, jag säger inte att alkohol är bättre, jag säger bara att marijuana/hasch är inte så säkert som  folk vill att det ska vara.


Ciao



3.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0