Lite kultur ska jag väl kunna bjuda på också.

Musik är för mig den största drogen. Utan musik skulle jag inte klara en dag. Jag skulle nog bli ganska rejält konstig, till och med konstigare än här.  Jag lever för musik och skapar även egen musik. Jag spelar gitarr, trummor och kan även sjunga väldigt bra. Inget är så lugnande som att bara sitta och spela gitarr i flera timmar utan ett bekymmer att tänka på.

Jag lyssnar på lite annorlunda musik. Ganska insnöad på alternativ rock bland med emo/screamo osv.
Men lyssnar såklart även på annan musik. Allt från Metallica till Hellström.

Tänkte tipsa om 5 låtar som är helt annorlunda i sin stil men lika underbara allihopa!

Escape the fate - There's no sympathy for the dead

The Medic Droid - Fer Sure

Scary kids scaring kids - Watch me bleed

Underoath - A boy brushed in red living in Black and white

Dance Gavin Dance - Lemon Meringue Tie



Kommentarer
Postat av: b&v

Kissie's hemlighet har nu kommit fram!



Kissies fasad är nu krossad, hennes retucherings-fusk är avslöjade!

Vi har bildbevis på bloggen, kolla den "perfekta" blogg-fjortisens retucheringsmissar med egna ögon.



Nu har hon skämt ut sig, för gott!

http://apieceofsisters.blogg.se

2009-08-16 @ 21:32:23
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Allt bra med dig? =)

2009-08-17 @ 02:46:38
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0